« سلام به وبلاگ ❤فقــــــــط یــک حرفــــ ❤خوش آمدید امیدوارم لحظات خوبی در وب داشته باشید نظر یادتون نره،باتبادل لینک هم موافقم»
وفا

❤فقــــــــط یــک حرفـــــ❤

وفا

اس ام اس

فروغ چه زیبا میگفت :
اگر یاد کسی هستیم این هنـر اوست ، نه هنـر ما ...!
چقـدر زیبـاست کسـی را دوسـ♥ــت بـداریـم
نـه برای نیــاز ...
نـه از روی اجبــار ...
و نـه از روی تنهایـی ...
فقـط بـرای اینـکه ارزشـش را دارد♥



نظرات شما عزیزان:

mahla
ساعت17:40---16 شهريور 1393
شلام عسل جون عسيم ممنون از نظراتت ميخواستم بگم من ي شيش ماهي كم كم ميام اگه نظر ندادم و خبري ازت نگرفتم ناراحت نشو گلم ميسي
پاسخ:سلام عزیزم خواهش میکنم باشه عزیزم


شبنم
ساعت10:18---13 شهريور 1393
نون که دیروز سر زدی ببخشید دیر اومدم

❤زندگــــــــــــــــی❤
ساعت20:03---12 شهريور 1393
مـــــن از زندگیــــــ کســـی

حذفــــ شــــدم ک برایــ

داشــــتنشــــو و بودنشــ

خیــــلیـــا رو از زندگیمـــ

حــــــذف کـــــــردم .


mahla
ساعت19:06---10 شهريور 1393
خــوب ِ مــن ،
همین جا درون شعرهایم بمان
تا وسوسه یِ دوستت دارم هایِ دروغینِ آدمها مرا با خود نبرد
به سرزمین هایِ دورِ احساس ؛
من اینجا هر روز با تـو عاشقی می کنم بی انتها
شعرِ من بهانه ایست برای مـا شدن دستهایمان
تا تکرارِ غریبانه یِ جدایی را شکست دهیم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در شنبه 8 شهريور 1393برچسب:,ساعت 20:10 توسط asal |